Викторија Бекам повторно се најде на удар на медиумите поради премногу слабите манекенки во ревијата презентирана за време на тукушто завршената модна недела во Њујорк.
Во исто време, три плус-сајз модели во Лондон пратија сосема спротивна порака. Тес Холидеј, Кејли Торпе и Бишамбер Бас ја промовираа новата кампања со соработка со eBay, за позитивен став кон телото.
Покрај неколкуте фотографии, кампањата содржи и видео со истата порака.
Инаку, колекцијата е насловена како „Curve Fashion Hub“ e составена од прачиња за секојдневни, но и свечени пригоди, а големините стартуваат од 46 па сѐ до 58.
-Ние ги селектираме амбасадорите за Curve Collective, а знаевме дека Бишамбер, Кејли и Тес беа совршени партнери. Тие се неверојатно исполнети жени, што го презентираат широкиот спектар на нашата заедница. А целта на eBay е да одговориме на потребите и желбите на нашите потрошувачи – велат од онлајн сајтот за продажба.
Тие додаваат дека нивната цел е да ги инспирираат жените и со тоа да им овозможат да купуваат модни парчиња со самодоверба и леснотија, без оглед на големината.
Инаку, Тес е еден од најпопуларните плус-сајз модели, а во март годинава исто така во соработка со eBay направи колекција, според својот сензибилитет, а наменета за сите жени со изразени облини.