Perwoll Fashion.hr ја претстави новата кампања

24 септември 2014

Со ова кратко објаснување ви го најавуваме најновиот концепт на Perwoll Fashion.hr со кое го најавуваат најдоброто издание до сега. Модната приказна е микс на бои и сенки како антипод во модната игра која ќе трае од 14 до 18 октомври

„Концептот за излегување од сенка е всушност опис за карактерот на нашиот проект бидејќи Fashion.hr до сега откри нови дизајнерски таленти, а низ разни активности се обидуваме да ја доближиме модата до секој поединец“ – изјави Винко Филипиќ, директор на Fashion.hr.

Талентираниот фотограф Фрањо Матковиќ реши да ја употреби дуалната природа која во време на модерна технологија и ентериер е одличен спој за нова кампања. „Од една страна, модата е опиплива,шарена, практична, достапна, но сепак е и мистична, контрадикторна и драматична. Таква е и човековата природа. Едно лице покажуваме пред светот, а другото го криеме во себе„ – објаснува Матковиќ за концептот за новата кампања.

Perwoll Fashion.hr ќе се одржува од 14 до 18 октомври на Загрепскиот Саем, а со свои колекции ќе се претстават Роберт Север, Александра Дојчиновиќ, eNVy room, Ана Марија Риков, Coded Edge,  Krie design, победничката од LIFT Ана Богдан и други.

За потребите за сликањето беа ангажирани манекенките Дијана Радан и Ивана Вукушиќ. За стајлингот се погрижи Иван Фришчиќ, за фризура Кевин и за шминка Кристина Павлов.

Објавено:
24 септември 2014
Категорија: 
Актуел