Синџирот маркети „Алди“ ја има најпопуларната празнична реклама за 2018 година. На изненадување на многумина, „Џон Луис“ и „Марк и Спенсер“ не беа ни блиску до победа.
Анализите на милиони објави на социјалните мрежи резултираа со листа од 10-најкоментирани тв-реклами, како и оние кои најмногу пати биле „лајкувани“.
Морковот Кевин ги освои симпатиите на публиката во Британија, но и ширум светот и му овозможи победа на „Алди“.
На второто место е рекламата на „Бутс“, додека трета е токму на „Марк и Спенсер“ со мечето Падингтон.
При изборот, се анализирало и какви зборови се користени за асоцијација на рекамите (дали се позитивни или негативни), како и сентименталноста што ја предизвикуваат.
За потсетување, „Џон Луис“ годинава се соочија со обивинувања за плагијат, па веројатно и тоа прилично придонесе за ваквиот лош пласман. На таа приказна ве потсетуваме ТУКА.
Интересно е што „Кока кола“ која ги прави најомилените празнични реклами, оваа година се најде дури на седмото место.
Погледнете ја целата листа:
Социјални мрежи/тв
1.Aldi
2.Boots
3.Tesco
4.Lidl
5. Stainsbury’s
6.Vodafone
7. Coca Cola
8.Waitrose
9.M&S
10. John Lewis
Сентименталност
1.M&S (87.5%)
2.Aldi (85.9%)
3.Boots (81.9%)
4.Apple (80.5%)
5. Waitrose (78.1 %)
6. John Lewis (71.2 %)
7. Sainsbury’s (71.1%)
8. Coca Cola (68.9%)
9. Tesco (63.6 %)
10. Lidl (63.5%)
Инаку од „Алди“ неодамна презентираа уште една реклама, посветена на децата, како продолжение на првата приказна: