Нагласениот сексапил како главен адут на модните рекламни кампањи од 90-те

17 март 2014

Иако 90-те  беа години без особена наклонетост кон модата и дизајнерската инвентивност, односно не се меѓу омилените модни декади, сепак токму крајот на 20-от век е препознатлив по највпечатливите рекламни кампањи.

Она по што беа особено забележани модните кампањи на тогашните најактулени брендови и креатори, е нагласениот сексапил на жената, суптилната голотија и супермоделите од тоа време кои важат за незаменлива елита на најубавите жени во светот.

Во архивата на светската модна фотографија секогаш меѓу најатрактивните се фотографиите со Наоми Кемпбел за пролетната кампања на Клое во 1994 или оние со Кејт Мос за Келвин Клајн во 1993.

Кејт Мос за Келвин Клајн, пролет 1993 Кејт Мос за Келвин Клајн, пролет 1993

Линда Евангелиста за Шанел, пролет 1991 Линда Евангелиста за Шанел, пролет 1991

Наоми Кемпбел за Клое, пролет 1994 Наоми Кемпбел за Клое, пролет 1994

Кристијан Диор, пролет 1990 Кристијан Диор, пролет 1990

Моника Белучи за Долче и Габана, пролет 1992 Моника Белучи за Долче и Габана, пролет 1992

Клаудија Шифер за Гес, пролет 1991 Клаудија Шифер за Гес, пролет 1991

Линда Евангелиста за Ланвин, пролет 1992 Линда Евангелиста за Ланвин, пролет 1992

Валентино, пролет 1995 Валентино, пролет 1995

Версаче, зима 1994 Версаче, зима 1994

Версаче, пролет 1995 Версаче, пролет 1995

Версаче, пролет 1991 Версаче, пролет 1991

Ив Сен Лоран, пролет 1991 Ив Сен Лоран, пролет 1991

 

 

 

Објавено:
17 март 2014
Категорија: 
Сцена