Модата и убавината се нераздвојна љубовна двојка. Токму затоа, голем дел од модните куќи се впуштаат во водите на убавината, креирајќи цели линии мејкап и козметички производи.
View this post on Instagram
Во средата минатата недела, креативниот директор на италијанскиот моден бренд „Валентино“, Пјерпаоло Пичоли најави дека на 31. мај можеме да ја очекуваме првата мејкап колекција на брендот.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
На портфолиото на убавина на Пичоли и „Валентино“, покрај фамозните парфеми, сега ќе се додадат 50 нијанси кармини за усни, 40 нијанси подлоги за лице и разни производи за очи.
View this post on Instagram
Разубавувачкиот арсенал на „Валентино“ ќе биде спакуван во луксузна црвена амбалажа, украсена со логото на куќата.
Мејкап колекцијата, заедно со Пичоли ја создаваат уште 16 други врвни уметници, сокриени од јавноста, а судејќи според пролетната колекција, ќе се употребуваат јаки бои како фуксија, портокалова, жолта и секако, неприкосновената црвена.
View this post on Instagram