Топшоп се инспирираше од феноменот „селфи“

21 мај 2014

Дизајнерот кој работи под етикетата Ashish ја претстави својата десетта колекција за  комерцијалната етикета Топшоп. Колекцијата која содржи маици, фустани и крпи со натписи „My name is…“, „My room number is…“ содржи доза провокативност и препознатливиот хумор на Ашиш. Тој во својата основа го вметнува  општествениот феномен „селфи“ како појдовна точка за растењето на егото како во модната сфера, така и на социјалните мрежи.

„Ашиш во колекцијата која е наменета како за во ноќен клуб, така и за во хотел и на плажа,  е спој на препознатливиот стил и хумор на дизајнерот, креирајќи ултимативни изгледи за ова лето“ – изјавува  Кејт Фелан, креативна директорка на Топшоп.

Објавено:
21 мај 2014
Категорија: 
Актуел