Кога три легенди ќе се спојат во едно тоа мора да биде совршено.
Две големи имиња од светот на модата Џими Чу и Жан Пол Готје, заедно со музичката икона Кајли Миног ги здружија силите и креираа одлична кампања.
Врвна спојка на париски шмек, лондонска естетика и префинета заводливост преточени во маестрално изработени чевли.
За Џими Чу доволно е да се каже дека е еден од омилените брендови на Лејди Гага, Сара Џесика Паркер, Кендал Џенер, Ема Стоун и Скарлет Јохансон.
Кога на тоа ќе се додаде изострениот стил на Готје добивате чевли на транспарентна платформа во која има минијатурни скулптури од Биг Бен и Ајфеловата кула.
Впачатливи се секако и тетовирани чевли што потсетуваат на колекцијата пролет/лето на Готје од 1994та.
Интересно е тоа што креативните директори Сандра Чои и Флоренс Тетиер инстантно помислиле на Кајли Миног како заштитно лице.
Пејачката е дефиниција на совршено дозиран сексапил, а тоа го докажува со позирањето пред камерата.
Во кампањата Миног недоливо потсетува на онаа Кајли во видето за "Can't get you out of my head".
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Фото:Јeanpaulgaultier, facebook, Instagram