Како се создаваа костимите за најновиот филм на Вуди Ален

22 септември 2014

collage1

За костимите во најновото остварување на Вуди Ален, „Magic In The Moonlignt“, каде главните улоги ги толкуваат Ема Стоун и Колин Фирт е задолжена Соња Гранде. Дејствието е сместено во во бурните 1920-ти, декада што ги донесе спуштените половини, фустаните со фалти, па кога е облеката во прашање, филмот ќе презентира и повеќе од што можеме да очекуваме, најавуваат од тимот.

-Дваесетите години на минатиот век беа почеток на слободата. Модата веќе не беше диктирана од аристократите, туку филмските ѕвезди, уметниците, сликарите, писателите, фотгорафите, џез музичарите - сите бараа нови форми на изразување во прекрасниот Париз. Модата во 1920-тите ја претставува слободата, модерното и ослободувањето и може да се рече дека на еден начин е и почеток на демократизацијата на модата - објаснува Соња.

collage3

Но, на страна приказната околу демократијата, да се пренесат костимите автетнтично и да се рекреира тој период не е воопшто лесна задача, па Гранде прецизно истражувала со цел работите да бидат токму како што треба.

- Започнавме истражување на светско ниво, контактиравме колекционери, аукционери, изложби, маркети, винтиџ продавници во Америка, Шпанија, Италија, Бугарија, Англија, Канада, Франција и Хонг Конг. Морам да кажам дека беше фантастично да се „спасат“ некои од тие парчиња и да им се даде втора шанса. Оригиналната облека создава неопислива енергија во атмосферата на филмот. Но, да се добие тој квалитет во само пет недели е мошне комплицирано. Затоа ги дизајнирав костимите со цртежи и визуелни референци, за да можам да направам дел од нив, а потоа и да најдам најсоодветни винтиџ парчиња за да ја комплетирам еволуцијата на женските ликови - открива костимографката.

collage2

Еден од женските ликови е особено важен, оној што го толкува Ема Стоун.

- Таа е прекрасна, спонтана и актерка која е отворена за нови искуства. Работењето со неа беше големо задоволство, но и забава. Секогаш се трудам да ги вметнам и актерите во дизајнерскиот процес, затоа што нивните костими се нешто што во голем дел ги одредува нивните ликови, па важно е текстот и визуелната претстава да се усогласени. Важно е комуникацијата меѓу овие два дела и идеи меѓусебно да се усогласи и поткрепи. Но, токму во комплицираноста е и убавината - вели Соња.

collage4

collage5

 

 

Објавено:
22 септември 2014
Категорија: 
Актуел