Мајкл Корс владее на Фејсбук!

21 март 2014

Мајкл Корс уште еднаш постигна најголем број лајкови од сите модни брендови на социјалната мрежа Фејсбук. Откако модната куќа стана број еден на Инстаграм, сега го надмина и својот најблизок конкурент „Долче и Габана“ кои немаат ниту третина од лајковите што ги „собра“ Корс минатиот месец.

Само минатиот месец, модната куќа добила околу 1.7 милиони лајкови и вкупно 17.000 луѓе оставиле коментар на некоја објава, со што сега модната куќа на фан страната на Фејсбук има вкупно 12, 708, 819 милиони лајкови.

„Долче и Габана“ се најдоа на второто место, со околу 561,000 лајкови добиени минатиот месец, но иако импресивно, тоа е помалку од една третина од добиените лајкови на Мајкл Корс.

Во Топ 10 – те најлајкувани модни брендови на Фејсбук, се најдоа и индискиот бренд Јепме, Луј Витон, Роберто Кавали, Диор, Бурберу, Џереми Скот и уште неколку други.

Објавено:
21 март 2014
Категорија: 
Актуел