•
21 јануари 2015
Разликите во конфекцискиот број од бренд на бренд понекогаш навистина знаат да бидат проблем. Затоа многу од жените често знаат да кажат дека не знаат кој број носат. А, како доказ уредничката на Bustle.com Мари Саутард Оспина направи мал „експеримент“. Таа облече 9 чифта фармерки од иста големина, но од различни брендови. Се работи за големина 46.
Мари потенцира дека тоа знае особено да биде проблематично кога сте жена со облини. Така, фармерки со број 46 кај некои брендови се покажа како сосема соодветни на нејзината градба, додека кај други премногу тесни, а во еден случај дури и големи.
Заклучокот е дека големината е само број. Таа не ве дефинира.
Објавено:
21 јануари 2015Категорија:
Актуел