The Wall Street Journal објавил интересен податок за пораст на цените на чантите од светски познатите модни куќи. Чантите на Шанел во последните пет години се поскапени за дури 70%, а на Луј Витон за 32% и тоа пред се на американскиот пазар
Постојат неколку опции поради ваквата причина. Според едни станува збор за инфалција, а според други е тактика за да се разликуваат квалитетните чанти направени од модните куќи, за разлика од аксесоарите кои ги нудат модни брендови.
Сепак според Милтон Педраза, заменик директорот на Luxury Institute, ова е начин да се ценат луксузните изработки – „Колку повеќе на пазарот ќе има имиња од типот на Мајкл Корс и Тори Бурчес, толку повеќе цените на чантите на Шанел и Луј Витон ќе имаат повисока цена“.
Сепак, додека цените на модните додатоци на Шанел постојано растат, модните куќи од типот на Гучи и Мулбери имаат пад на цената во последните 12 месеци. Според соопштението од француската модна куќа, цената е висока бидејќи се работи за луксузен продукт, за чија изработка се користат скапи материјали, со цел да се создаде квалитетен модел.