Успехот на младата тенисерка Наоми Осака би можел да се опише како брзо лансирање кон ѕвездите. Откако во 2016 се квалификуваше за Grand Slam турнирот, потребни и’ беа само две години да ги освои US Open и Australia Open. Во 2020, оваа јапонско-американска тенисерка стана најплатената спортистка во светот.
View this post on Instagram
Како нејзината спортска траекторија, подеднакво е фасцинантна и нејзината модна траекторија. Наоми Осака стана вистинска стилска ѕвезда правејќи смели модни избори. Меѓу останатите, нејзиното резиме го вклучува и јапонскиот бренд ADEAM.
Oд вчера таа официјално стана и заштитно лице за кампањата на луксузната модна куќа Louis Vuitton.
Камппањата се однесува на пролетна колекција за 2021 година, а Наоми Осака позираше пред објективот на креативниот директор на куќата Николас Гескјер. На фоторафијата таа носи разигран минифустан со калеидоскопски мотиви, во смели и јаки бои, какви впрочем и самата обожува. Оваа кампања е само предвесник за убавата соработка која се очекува во иднина.